24 Kasım 2011 Perşembe

Defne'den babasına

Babacım
Ben annemin karnındayken işten eve her geldiğinde beni sever ,"Baba geldiii" derdin.Annemin karnından çıktığım gün yine yanıma gelip "Baba geldiii" demiştin ,çok komik gelmişti bana karşılıklı gülmüştik.Hatırlıyor musun?İşte ben senden o gün gülmeyi,herkese herşeye gülümsemeyi öğrendim.Şimdi pırt yaparken bile sana bakıp gülümsüyorum:) Daha kimbilir neler neler öğreneceğim senden.Ama babamdan bu dünyaya geldiğim ilk gün öğrendiğim ilk şeyin gülmek olması ne güzel.
Annemde zaten hep babası bakışlı,babası gülüşlü diyor bana ..Kocaman ,derin ,ışıl ışıl bakıyormuşuz ikimizde.
Annem dedi ki sen annemin güneşiymişsin yolunu aydınlatıyormuşşsun yıllardır .Sana bakınca benim içimde aydınlanıyor babacım,alkış yapıorum ya sen okuldan gelince.

Bu beraber geçirdiğimiz ikinci Öğretmenler Günü ama ben birincisinde 21 günlük olduğum için pek hatırlayamıyorum.Bu seferkinde 1 yaşındayım,kocamanımve herşeyin farkındayım.
Benim babam okulda öğretmen, evde annemin güneşi,benimde gözümdeki pırıltı.Daha ne çok şeyim olacaksın kimbilir.Ama iyi ki öğretmen olmuşsun ,sana çok yakışıyor yakışıklı babam benim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder