3 Mayıs 2012 Perşembe

Yavrum ,mis kokulu kuzum


Aslında hep güzel şeyler yazmak istiyorum bu sayfalara ama olmuyor işte bazen.
Çalışan anne olmak sandığımdan zormuş.Çalışma saatleri bu kadar uzun olmasa yine dayanılabilir belki ama böyle çok zor kuzum.Akşam gelsin diye iple çekiyorum ve neden bilmiyorum hergün daha çok alışacağıma daha çok zorlanıyorum.Akşamları bizim olan 2-3 saat o kadar değerli ki.Dün akşam trafik vardı ,nasıl üzüldüm dakikalarımız geçiyoe diye.Bütün yolu koşarak geldim eve ,insanlar deli mi bu demiştir. 
Göğsümün ortasına bi yer sızlıyor bütün gün, senin yanına gelince geçiyor.Seni çok özlüyorum yavrum.
Elimde olsa sen okula başlayıncaya kadar ayrılmazdım yanından annecim.Allah bizi birbirimizden hiç ayırmasın yavrusu.
Kısmetse 8 saat sonra yanındayım dünyalar tatlısı kızım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder